marți, 19 mai 2015

Suntem mai mult decat suma experientelor noastre

Suntem mai mult decat suma experientelor noastre. Am primit la nastere, gratuit, in genele noastre, intreg potentialul vietii. Apoi, rand pe rand, acest ghemotoc de lumina ce eram, a inceput sa fie imbracat de fiecare experienta a noastra. Fiecare traire, fiecare intamplare, s-a asezat pe haina noastra formand anumite tipare, texturi, modele. De la un moment dat, cei din jur, ne-au vazut doar imbracati in platosa experientelor noastre, ne-au reflectat asta, iar noi am inceput sa credem ca suntem acele modele. Ca acea haina este identitatea noastra. Ghemul de lumina, nu se mai vedea cu ochiul liber. Si mult timp, am uitat ca lumina este ceea ce am venit noi sa exprimam, nu afisarea experientelor noastre. Am inceput sa ascundem acele parti din noi care nu erau validate de ochii critici ai celorlalti. Am innabusit acele manifestari ale inimii care riscau sa fie interpretate ca slabiciune. Si am investit in razboinicul din noi, care avea cele mai mari sanse sa-si faca drum cu sabia printre prejudecatile si judecatile celorlalti. 

Vine insa timpul, pentru fiecare dintre noi, cand lumina se cere exprimata. Cand acel ghem solar bine ascuns de noi, scapa printr-o fisura si nu mai poate fi oprit. Atunci, haina limitarilor noastre nu mai conteaza, pentru ca noi realizam cat de puternici suntem.

Vine un timp, cand ne dam seama ca nivelul nostru de constiinta  este singurul care poate alege la nivel cuantic, intre unda si materie. Atunci cand realizam, ca toata tesatura de credinte limitative si prejudecati cu care suntem imbracati, poate fi desfacuta si remodelata, conform rolului pe care l-am primit in univers, abia atunci ne vom naste cu adevarat. Abia atunci vom scrie fiecare zi cu penita libertatii fiintei si nu cu scuturile fricii. Abia atunci, din centrul inimii, vom sti ca suntem in fiecare secunda coplesiti cu iubire. Ca avem intreaga putere si sta doar in mana noastra sa materializam unda sau particula, conform vointei noastre conectate la planul universului prin samanta de divinitate. Ca sta doar in noi puterea de a ne crea realitatea. Ca tot ce exista in jurul nostru acum, e creat de tiparele experientelor si limitarilor noastre. Si ca poate fi schimbat. Dupa modelul inimii noastre. Pentru a fi trait din maretia vietii, pe care am venit sa o exprimam din libertatea fiintei.



Photo: Inner Light by Jennifer Perlmutter


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu