joi, 9 iulie 2015

Un frumos sir de binecuvantari




















E foarte interesant, ca atunci cand dam peste cele mai inalte obstacole, cand avem de rezolvat cele mai grele probleme, atunci cand avem de trecut peste cele mai grele incercari, ne mobilizam de fapt, cele mai valoroase resurse, facem cele mai creative combinatii, gasim cele mai potrivite cunostinte din tot ce am trait si am invatat pana atunci. In acele momente de maxima solicitare, dam examen din trecutul nostru. Suntem testati pentru a sti cat de bine ne-am invatat lectiile vietii.

Daca am putea vedea ca acele momente ne provoaca de fapt sa traim stralucirea invingatorului care rezista tentatiei de a ceda, de a renunta, de a pleca si ramane acolo in cel mai greu moment prezent, pentru a crea viitorul pe care il vrea, in loc sa aleaga sa retraiasca o bucatica de trecut...  

Daca am putea vedea, cu ochii inimii, lumina din aceste momente limita, viata noastra ar deveni un frumos sir de binecuvantari.






Photo: Hyunje Koo took, Dancing on the Clouds (winner of the CLUE light design contest)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu