vineri, 21 august 2015

05:00 am. Show-up, Wake up, Be Happy!















5:00 am. Este ora la care incepe o zi obisnuita. Fiecare zi. Cu foarte mici exceptii.


Dar nu a fost intotdeauna asa. Am facut parte mult timp din acea categorie de oameni pentru care ziua incepea pe la ora 11:00 am (atunci ma trezeam cu adevarat, indiferent la ce ora ma ridicam din pat) si mai incepea o data seara pe la ora 11:00, cand toata lumea era deja obosita, iar eu eram fresh. Zilele treceau si desi aveam acelasi numar de ore, daca nu mai mult la dispozitie, timpul ramanea neorganizat.


Pana intr-o buna zi, acum mai bine de 3 ani, cand am inceput sa ma trezesc, fara ceas, in fiecare zi la ora 4.00-4:30.  Ma trezeam clar si  limpede si lasam gandurile sa se insire la rand. Initial, stand si admirandu-le parada, le pierdeam sirul. Unele mi se pareau geniale si faceam planuri mari cu ele, sa le scriu, sa le transform in proiecte, altele erau doar in trecere, dar invariabil in timpul zilei sau in zilelele urmatoare cand vroiam sa le accesez pe ele scria: acces denied. Le uitam definitiv si se risipeau. 


Asa ca m-am horatat sa ma trezesc pe la 4:30. In prima etapa, citeam, citeam foarte mult. Apoi pe parcurs, in timp ce citeam se produceau niste conexiuni, undeva in capul meu, foarte interesante, astfel ca de multe ori cartile sau articolele pe care le citeam se intrerupeau in acel punct si timpul se continua cu mine scriind si dezvoltand acel moment de revelatie. 


Diminetile au inceput sa devina un ritual sacru. Dimineata era o zi in zi. 2-3 ore de dimineata zilnica, au inceput sa se transforme intr-o cantitate uriasa de informatii din zona de dezvoltare personala, de spiritualitate, intr-o cantitate uriasa de cuvinte scrise, intr-o stare generala de fericire. Intreaga zi era sub amprenta diminetii. 


Apoi diminetile s-au rafinat. Dupa ce ma trezeam, cateva minute bune, le  petreceam observand primele ganduri care apareau. De obice acele ganduri se transformau in articole. Cu timpul am obsevat sincronicitati cu temele sau tematica din energia zilei (din astrologie sau teme pe care le citeam mai tarziu in timpul zilei). Am realizat atunci ca in linistea, curatenia si claritatea diminetii,  intuitia e capabila sa acceseze  si sa reflecte in gandurile mele, teme universale ale caror energie era nevoie sa fie constientizata in ziua respectiva. 


Am observat ca la intalnirile mele cu ora 5:00 totul era perfect aliniat. Timpua devenes supus si torcea ca o pisica in varful cuvintelor care se transformau din eter in cuvinte manifestate si se asterneau cuminti in forma ideilor. Trairile erau intense, bucuria descoperirii fiecarei idei, fiecarei energii era imensa. 


Era un timp dedicat numai mie. Alinierea perfecta cu mine si cu energia universala, au facut posibila manifestarea a orice.  Si schimbarile au fost mari si transformatoare.

Fiecare dimineata este acum o bucurie imensa. Sunetul noptii care se intrepatrunde cu firul de lumina ce incepe sa creasca, apoi antreneaza sunetele unei planete care incepe sa se trezeasca. Claritatea nemiscarii si a noptii din care poti culege orice gand ca pe un mar, se transforma incet incet in constienta pe care ti-o da lumina. Zgomotul insoteste manifestarea vietii, dar devine si un factor de distragere.



Fiecare dimineata este un loc in care ma intalnesc eu cu mine si cu universul. In care legile creatiei de dezleaga singure si se aseaza in constiinta. In care esentialul si importantul se cerne de rumegus. Un loc unde atentia si prezenta actioneaza ca un reflector ce scoate la iveala intelesuri noi, noduri divine ce leaga lucrurile, potential, mult potential.


De-a lungul timpului ritualul diminetilor s-a schimbat, s-a rafinat, s-a adaptat perioadei. Am introdus pe parcurs miscarea. Streching-ul. Yoga. Plimbarile. Alergarea. Meditatia. Intentia. Pe rand. Pe perioade. Cum simteam.


Fiecare are un ritm al sau, propriile intrebari, propriile cautari. Nu exista retete pentru toti. Ritualul unei dimineti are sens doar pentru tine si il creezi pentru tine.   


Eu am gasit in fiecare dimineata, bucati din mine. Unele uitate, altele necunoscute. Am gasit un loc unde sa imi manifest creativitatea. Am regasit bucuria si miracolul vietii. Legile universului. Maretia oamenilor. Am gasit ceea ce ne leaga. Am descoperit cata putere avem, atunci cand suntem centrati. Cand credem in noi. 


Am descoperit ca aceste cateva ore zilnice, petrecute cu tine insuti, te transforma din cap pana in picioare. Te organizeaza. Te clarifica. Iti dau sansa sa te regasesti. Si sa vezi lumea altfel. E de ajuns sa te prezinti si sa fii deschis sa te intalnesti cu tine. O singura data. Aici si Acum. 



PS Esti asteptat, daca simti, sa fii parte din comunitatea 05:00am de pe Facebook, sa te prezinti la intalnirea cu tine si cu sursele de inspiratie oferite aici.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu