sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Despre EU

Te-ai gandit vreodata de unde vine puterea lui EU? 

Te-ai gandit vreodata ca fiecare dintre noi, indiferent ca ne cheama Georgeta, Ana, Vlad sau Ion, incepem orice declaratie despre noi cu EU. 

Pana la urma, aceste declaratii care incep cu EU sunt singurele relevante si adevarate. 


Toate celelalte, care incep cu TU, EL, VOI, sunt de fapt variante ale lui “ EU cred despre TINE, despre EL, despre VOI”.

EU sunt.
EU vreau.
EU fac.

EU alerg.
EU iubesc.
EU muncesc.
EU zambesc. 
EU...EU...EU...

Asa cum spunea la inceputul anilor '20, John Mc Donalds, in "Mesajul unui Maestru", sunt foarte putine moduri de expresie mai puternice decat acest simplu si atat de cuprinzator EU. Cand spunem EU sunt, EU vreau, EU fac, apelam la una dintre cele mai profunde si mai puternice afirmatii, in doua sensuri.

Prin EU, ne inscriem povestea personala in constiinta universala. EU este portalul prin care tot ceea ce suntem, simtim, traim, ne indoim, dorim, este scris pe pagina noastra, din marea arhiva a constiintei colective. Este contributia noastra. Semnatura noastra, cum ca am trecut si noi pe aici. Tot prin EU, avem acces la ce au scris altii, inaintea noastra. Avem acces chiar si la concluzii, daca nu avem rabdare sa citim pagina cu pagina. Cand spunem EU, deschidem o poarta catre toate experientele acestei lumi. 

Corpul pe care il avem este al nostru personal, dar EU-ul pe care il exprimam, este unul singur, EUL universal. Cand suntem in constiinta lui "al meu", ramanem doar la constiinta noastra personala, limitata. Cand suntem in constiinta lui EU, insa, invocam si primim ajutorul, puterea impersonala si infinita a universului. Daca exista un singur EU si doar pe acela il folosim toti, e limpede ca il vom impregna cu energia noastra.

Ai incercat vreodata sa folosesti EU in legatura cu altcineva? Desigur ca nu, pentru ca nu poti sa-l folosesti decat TU. Pentru altii exista tu, el, ea, ei, voi, dar niciodata EU.

EU este totul, intregul, care se manifesta prin mine, prin tine, prin el. Exista un singur EU universal, care se aplica individual la fiecare dintre noi. Si pentru ca maretul si puternicul EU se exprima punctual, ai la dispozitie o putere imensa. Un instrument de comanda foarte valoros. Sau o arma naucitoare.

Foloseste-o pentru a afla cat de multe poti realiza si nu pentru a investi puterea lui EU in "nu pot", "nu merit", "nu sunt". Foloseste puterea universala, nelimitatata, pusa la dispozitia ta pentru “EU sunt", “EU pot", “EU vreau". Foloseste-o pentru a afla ce fiinta minunata esti. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu