joi, 31 decembrie 2015

An nou fericit!



Fiecare trecere in noul an este o poarta.  Pare ca ne indepartam, dar de fapt ne intoarcem cu fiecare an acasa catre sufletul nostru.

Am invatat anul acesta ca atunci cand esti pregatit pentru schimbare, ea vine sa te implineasca. 

Am invatat ca puterea este in noi, atat de mare incat doar limitele mintii noastre o pot opri.

Am invatat ca atunci cand indiferent ce se intampla in jurul tau, ramai conectat la inima ta si ai puterea sa zambesti intamplarilor, zambetul tau va transforma orice intamplare in binecuvantare. 

Am invatat ca doar ramanand sincer fata de tine si fata de ce simti realitatea se va transforma in ceea ce esti tu si ceilalti te vor vedea asa cum esti.

Am invatat ca universul este in noi si totul in jur este creat de noi, din interior. Bucuria, oamenii frumosi, intamplarile cu sens, sincronicitatile, frumusetea nestavilita a vietii.

Am invatat sa vad in fiecare fiinta un miracol si am invatat ca inimile nu au nevoie decat de sinceritate si iubire pentru a comunica fara limite.

Am invatat ca exista o singura constiinta si ca ea este o forta imensa cu care poti crea orice.

Am invatat ca iubirea uneste, dizolva greseala, transforma si leaga noduri divine si este o sursa infinita de lumina, bucurie si viata. 

Multumesc acum pentru fiecare bucurie, pentru fiecare tristete, multumesc pentru fiecare om, inima si intalnire, pentru fiecare clipa a acestui an ale carui ultime fire se scurg acum.

Ne pregatim sa intoarcem clepsidra si ne doresc acum sa ne cunoastem mai mult, sa fim autentici si sinceri fata de noi insine, sa iubim mai mult, sa iertam mai mult, sa visam mai mult, sa cream mai mult, sa fim prezenti mai mult, sa ne daruim mai mult, sa credem in noi, sa ne bucuram de miracolul vietii! 

Dumnezeu zambeste atunci cand tu esti TU. (Rick Warren)

An nou fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu